Як не втратити клієнтів в умовах світової пандемії

Коронавірус поставив перед світом нові завдання: споживчі звички змінилися, і продавцям довелося адаптуватися. Попит на продукти та інші повсякденні товари виріс. Для багатьох підприємців сайти стали єдиними «вітринами», саме тому почалися складності. Щоби не втратити клієнтів та залучити нових, «Червоний хамелеон» рекомендує виходити в онлайн та відчиняти нові канали продажу.

Як зберегти клієнтів під час кризу, викликаного пандемією

Через закриття багатьох офлайн-підприємств та самоізоляції навіть найконсервативніші люди змушені були піти за товарами та послугами в інтернет. Саме тому необхідно переходити в онлайн-бізнес, це підтверджують факти:

  • з 2020 до 2021 років кількість відвідувань сайтів роздрібної торгівлі зросла безпрецедентно — з 16,07 мільярда до майже 22 мільярдів на місяць;
  • дані британського рітейлера показують, що сьогодні 77% споживачів хоча б частково купують продукти в інтернеті, порівнюючи з 61% 2018-2019 років;
  • згідно з маркетинговим дослідженням компаній, зростання онлайн-покупок практично не сповільнюється в міру ослаблення карантинних обмежень.

У виграші виявилися компанії, які зуміли швидко підлаштуватися під нову модель поведінки покупців та покращити їхній досвід. Можна виділити три основні причини, через які варто перейти в онлайн:

  1. Збереження прибутку. Запропонував клієнтам альтернативу через онлайн-покупки, можна вийти на новий рівень заробітку.
  2. Зміцнення емоційного зв’язку між клієнтами та бізнесом. У турбулентні часи виграє гнучкий бізнес, здатний задовольнити потребу людей у комфорті, стабільності, безпеці.
  3. Розширення цільової аудиторії. Онлайн відчиняються можливості взаємодіяти з усім світом та постійно підтримувати зв’язок із клієнтами.

Ці причини особливо торкаються мікро- та малого бізнесу, які чутливі до будь-яких коливань ринку.

Що потрібно для переходу в онлайн

Почати продавати в інтернеті можна впродовж двох тижнів. Зазвичай терміни залежать від специфіки бізнесу, але прискорити їх допоможе універсальна порада: власникам необхідно починати із мінімально працездатної онлайн-платформи та вдосконалювати її в процесі. Так вони не втратять дорогоцінний час та зв’язок із клієнтами.

На першому етапі переходу в онлайн не обійтися без:

  • сайту чи онлайн-магазину;
  • надійного способу оплати товару;
  • стратегій просування бізнесу.

Власний сайт — це можливість грати за своїми правилами, виявляти індивідуальність та просуватися в інтернеті. Щоби створити інтернет-площадку, необхідно:

  • обрати спосіб розробки;
  • зареєструвати доменне ім’я;
  • наповнити сайт;
  • налаштувати SEO.

Щоби розпочати продажі в інтернеті, власник повинен мати можливість приймати платежі від клієнтів та надсилати їм товари. Для цього необхідно враховувати такі моменти:

  • передбачити кілька способів онлайн-оплати для зручності покупців;
  • продумати, як буде доставлятися товар (поштою, кур’єром або самовивіз);
  • прописати способи повернення: упродовж якого часу можна віддати товар, що не підійшов, й отримати гроші.

Наступне завдання — зробити бізнес помітним в інтернеті та залучити якнайбільше покупців. Для цього «Червоний хамелеон» радить використовувати такі канали:

  • соціальні мережі;
  • електронна пошта;
  • блог;
  • рекомендації;
  • аналітика.

Отже, власнику рекомендується підтримувати постійний зв’язок із цільовою аудиторією та шукати нові творчі ідеї, щоби зацікавити її. До речі, у блозі описані деякі тренди в постковідному світі.

Comments

.,.,.,.